Thursday, September 24, 2009

De ce vreau să fiu cocalar în SUV



Păi ca să-mi las şi eu maşina aşa şi să-l blochez pe fraierul ala cu Yarisul portocaliu care mai şi plăteşte pentru parcare. Şi să nu-mi facă Poliţia nimic. Şi ca să nu-mi ridice nimeni maşina, că cine naiba ar îndrăzni să ridice un SUV cu dotări de lux (tapiţerie din piele, cutie automata, xenoane şi brăduţ, mă rog, deflin parfumat).

Aici trebuia să fie o postare plină de nervi şi frustrare. Până la urmă am scris-o în altă parte. Aici nu-mi rămâne decât să-mi subliniez naivitatea. Totdeauna am crezut că prostului, nesimţitului sau imbecilului nu trebuie să îi răspunzi cu aceeaşi monedă, să nu te cobori la mintea lui (mai ales daca e mai mare decât tine). Dacă cineva te blochează în parcare nu-i rupi ştergătoarele şi nu-l laşi fără ventile la roţi, ci chemi poliţia să-şi facă treaba pentru care e plătită din banii tăi.

Ce s-a întâmplat după ce am chemat poliţia, puteţi citi aici.

1 comments:

irinel said...

daca nu scrii "tapiserie din piele" nu prea ai sanse sa fii cocalar